Θα ήθελα ...

Θα ήθελα να περάσω όλη μου τη ζωή ταξιδεύοντας... με την προϋπόθεση ότι θα μπορούσα από κάπου να δανειστώ μια άλλη ζωή για να την περάσω όλη σπίτι μου , μ'αυτούς που αγαπώ

100 T.T.D. ( Things to Do)


Θα τα βάλω σε σειρά

24 Ιανουαρίου 2012

T.T.D. No12 -- Να ενώσω τα "στάδια" της ζωης μου


Επιλογές , τύχη , συγκυρίες  καθορίζουν την πορεία της ζωής μας , την ποιότητα  ακόμη και τη διάρκεια της ...
Φυσικά υπάρχουν φορές που προκαλούμε μόνοι μας ότι μας συμβαίνει ... είτε άθελα μας είτε για να αλλάξουμε , όπως νομίζουμε , τον ρου της δική μας ιστορίας ...
Στην δική μου περίπτωση το βιβλίο της ζωης μου θα είχε τη σελίδα 1 πολλές φορές ...
Αν χωρίσω σε " περιόδους " τα μέχρι τώρα χρόνια μου , είναι σαν να έχω ξαναγεννηθεί  αρκετές  φορές ή σαν να με κλωνοποιούσαν ... και έχοντας πολλά κοινά γνωρίσματα οι εκάστοτε εαυτοί μου ζούσαν διαφορετικές ζωές ...

- Η παιδική μου ηλικία ήταν αρκετά χαρούμενη με πολλά υπαρξιακά αλλά και πολύ αγάπη πολύ ζεστασιά και αρκετά πονηρή ... Είχα πάντα την εντύπωση ότι τα υπόλοιπα παιδάκια της ηλικίας μου ήταν διανοητικά καθυστερημένα , άσχετα αν ήταν καλύτεροι μαθητές από εμένα ... μιας και άρχισα να σκέφτομαι σαν ενήλικας πολύ νωρις και δεν μπορούσα να μοιραστώ τις σκέψεις μου με τους συνομήλικούς μου ... 
Αυτό με οδήγησε να έχω και  φίλους αρκετά μεγαλύτερους από εμένα , από τη μία καλό για την εξέλιξη μου , από την άλλη καταστροφικό γιατί έχανα "επεισόδια" από την ηλικία που δεν επιστρέφετε ποτέ και που καθορίζει ( μάλλον) ολόκληρη τη ζήση μας ...
Είχα το δικό μου εισόδημα πολύ νωρίς , εργαζόμουν τα σαββατοκύριακα, στις διακοπές , όποτε δεν είχα σχολείο και ήμουν πολύ περήφανος  που είχα τα δικά μου χρήματα για τις βόλτες στο λούνα πάρκ , το σινεμά και για τίς αγορές από το ψιλικατσίδικο της γειτονιάς ...
Είναι μια περίοδος της ζωής μου που θυμάμαι με πολύ αγάπη ... 
- Η εφηβεία μου ήταν πολύ σύντομη ( μάλλον ) γιατί  έχω συγκρατήσει ελάχιστα γεγονότα από αυτή ...  Σκόρπιες σκηνές , πρόσωπα , αισθήματα ... δεν έχω κάτι που να θέλω να ξεχάσω αλλά ούτε και κάτι που να θέλω να  θυμάμαι ... πολύ πονηριά,  άστατο σέξ και πολύ κρυφτό από πολλά και από πολλούς ... 
Μηδένισα νωρίς το κεφάλαιο αυτό μάλλον γιατί είχα την ανάγκη αλλά και έπρεπε να μεγαλώσω γρήγορα .
-Η μετεφηβική ηλικία μου μάλλον ή δεν υπήρξε ποτέ μιάς και άρχισα τα ¨ενήλικα" πολύ νωρίτερα από το κανονικό ή δεν μπορώ να την προσδιορήσω μιάς και είναι άγνωστη χρονικά για μένα η τοποθέτηση της ... οπότε "πηδάω¨ και αυτή την περίοδο για να συνεχίσω .
-Είχα βγεί από νωρίς στην παραγωγή , κατά συνέπεια έπρεπε να αντιμετωπίζω σοβαρότερα τη ζωή , γνώριζα πολλούς και διάφορους μεγαλύτερους ανθρώπους απο εμένα , είχα συναλλαγές αρκετά σκληρές καμιά φορά και γενικά είχα μπεί στον κόσμο των μεγάλων χωρίς πολύ ¨φροντηστήριο"…
-Η πρώτη φάση στην επαγγελματική μου ζωή ήταν πολύπλοκη , αστεία και μερικές φορές επικίνδυνη .
Πέρασα από διάφορα "πόστα" και έκανα  απίθανες δουλειές προσπαθώντας να βγάλω τα δικά μου χρήματα ... πάντα όμως με ότι και να ασχολήθηκα πορωνόμουν και ήθελα να είμαι ή να φαίνομαι ότι ειμαι , ένας από τους καλύτερους ... 
( τηλεφωνητής , πωλητής σε ότι υπήρχε , βενζινοπώλης , ταμίας σε Σινεμά , μεταφορέας σε κατεψυγμένα , σερβιτόρος , delivery boy , ντυμένος πίτσα για promotion είναι μερικά από τα επαγγέλματα μου ,  άσχετα φυσικά με την μετέπειτα πορεία μου ) ...
"Πηδάω" λοιπόν ξανά και αυτή την περίοδο για να περάσω στα επόμενα ...
- Όπως σε  όλα έτσι και στην απόφαση μου να ανοίξω δική μου επιχείρηση την πρώτη φορά ήμουν αρκετά νέος  ... 
Στα 21 μου χρόνια ήταν η πρώτη μου προσπάθεια και συνέχισα για μια πενταετία ... βγάζοντας αρκετά χρήματα και γρήγορα και φυσικά τρώγοντας τα με μεγαλύτερη ταχύτητα και με συνέπειες που θα προτιμούσα να ξεχάσω ... 
Στο Βιογραφικό μου τότε 3 επιχειρήσεις  και συνολικά 28 εργαζόμενοι σε εμένα !!! 
Φυσικά και φεύγω από αυτή την περίοδο γιατί ακόμη και τώρα που τα γράφω αγχώνομαι .
-Ενδιάμεσα και παράλληλα με ότι έκανα εννοείτε ότι δούλευα νύχτα ( μπουζούκια you know ) 
και είχα αρχίσει να έχω το "κοινό " μου ... είτε συνεργάτες είτε εργοδότες είτε πελατάκια ...
Είχα μπεί στον χώρο , στο κύκλωμα όπως μου έλεγαν , και είχα πάντα δουλειά ... και επειδή ήμουν καλός στη δουλειά μου ( έτσι μου έλεγαν ) και επειδή ήμουν καλό παιδί και συνεργάσιμο ( πάλι έτσι μου έλεγαν) ...
Από τη δουλειά μου έμαθα ότι και αν έμαθα , γνώρισα , ταξίδεψα , αγάπησα , χώρισα , έβγαλα λεφτά , έχασα λεφτά , έκανα φίλους , έχασα φίλους , έζησα χλιδές αλλά και μεγάλες πείνες ...

- 18 μήνες στρατού δεν έχω αναφέρει ακόμη  όχι γιατί δεν θέλω να θυμάμαι αυτή την περίοδο αλλά γιατί πρέπει να αναφερθώ κάποια στιγμή χωριστά , ισως στους ομορφότερους 18 μήνες της τότε ζωής μου ...



Έχει πολύ συνέχεια ... :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου