Θα ήθελα ...

Θα ήθελα να περάσω όλη μου τη ζωή ταξιδεύοντας... με την προϋπόθεση ότι θα μπορούσα από κάπου να δανειστώ μια άλλη ζωή για να την περάσω όλη σπίτι μου , μ'αυτούς που αγαπώ

100 T.T.D. ( Things to Do)


Θα τα βάλω σε σειρά

12 Νοεμβρίου 2011

Θέλω No4 - Φωτογραφία

-Ήμουν μέσα σε ένα πούλμαν ... εκδρομή με το σχολείο ( ούτε που θυμάμαι που πηγαίναμε ) , είχα στα χέρια μου μια Pentax Asahi 35mm και τραβούσα απο το παράθυρο οτι έβλεπα ...
Γυρίζοντας σπίτι και αφού πέρασαν μερικοί μήνες μέχρι να εμφανίσω τα film s -ένεκα έλλειψης χρηματοδότησης - είδα μερικές φωτογραφίες που , νόμιζα , ήταν άξιες προσοχής ...
Πέρασαν αρκετά χρόνια , είχε λιγδώσει το αντεράκι μου πια και έκανα την πρώτη αγορά DSLR μηχανής .
Ταλαιπώρησα πολλούς  αναγκάζοντας τους να μου ποζάρουν , τράβηξα ότι άσχετο υπάρχει στον πλανήτη , έβγαζα άπειρες μπούρδες ( ψηφιακή πια , δεν είχα πρόβλημα) και αφού άρχισε να στρώνει το χέρι μου σιγά σιγά είπα να πάω να κάνω και κανένα σεμινάριο να ξεστραβωθώ .
¨Επαγγελματίας" δεν θα γίνω ποτέ , δεν θέλω , αλλά έκανα πολλά για την μέχρι τώρα εμπειρία-πορεία μου ...
Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε το "θέλω¨μου με τη φωτογραφία και κάπως έτσι το πραγματοποίησα ...


Συνεχίζεται ....
http://kalogeropoulosg.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου